AVM 3000 AX Edition International - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AVM 3000 AX Edition International op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Aart00 07-01-2023

Groot WiFi-bereik en makkelijk te configureren

T.b.v. snelheid en stabiliteit sluit ik mijn vaste pc bij voorkeur met een kabel aan op het modem. Met de overstap naar glasvezel staat het modem nu in de meterkast, waardoor dit niet meer mogelijk is. Ik heb ervoor gekozen om het standaardmodem te vervangen voor een FritzBox en in de woonkamer heb ik deze repeater geplaatst, waarvandaan een kabel loopt naar mijn vaste pc. Met een 1000 Mbit aansluiting haal ik nu een snelheid van maar liefst 700+ Mbit, wat mogelijk is door de triband-verbinding tussen de FritzBox en deze repeater. Dit had ik niet verwacht en het scheelt een hoop gedoe met kabels. Gunstige bijkomstigheid is dat ik nu ook in het hele huis prima WiFi heb, zelfs achter in de tuin. Het instellen was zo gedaan, kwestie van de verbindingsknop op de FritzBox en op de repeater indrukken en klaar.

Pluspunten

• Makkelijk te configureren
  • Snelheid en stabiliteit
  • Groot bereik

Minpunten

• Geen minpunten kunnen ontdekken